Сторінки

20 серпня 2013 р.

Літо - пора вчитися (ч.4, м. Дніпропетровськ)

          7-8 серпня 2013 року в Регіональному тренінговому центрі Дніпропетровської обласної універсальної наукової бібліотеки імені Первоучителів слов'янських Кирила і Мефодія Центральна бібліотека ім. М.Л. Кропивницького Централізованої бібліотечної системи для дорослих м. Миколаєва провела міжрегіональний семінар “Бібліотеки як складова електронного діалогу громади і влади”. Семінар проводився за підтримки програми “Бібліоміст”.


В програмі семінару — набуття фахівцями міських та районних бібліотек Дніпропетровської, Донецької, Луганської та Харківської областей практичного досвіду надання населенню доступу до сервісів та інструментів е-урядування. Приймали участь у семінарі також “Тургеневские девушки” разом ще з трьома представниками м. Харкова.


В ході семінару ми навчалися надавати користувачам різноманітні е-послуги, наприклад, пошук роботи через інтернет, електронне оформлення заяви на вступ до вищого навчального закладу, отримання виписки із системи персоніфікованого обліку та ін.

Під час Скайп-спілкування з однією із бібліотек Естонії ми дізналися про маленьке естонське місто Силламяе, про стан естонських бібліотек та про участь бібліотек Прибалтики в проектах е-урядування.









Регіональний представник програми “Бібліоміст” в Миколаївській області Л. Руденко-Кардаш провела міні-тренінг з організації інформаційної кампанії щодо популяризації е-послуг.


Також було презентовано практичний посібник «Влада-бібліотека-громада: приєднуємося до електронного урядування», в якому узагальнено досвід бібліотек України та зарубіжжя.

Семінар був дуже насичений. Ми отримали багато знань, нових ідей, незабутніх вражень, познайомилися з новими формами роботи: мозковий штурм з обговоренням, обговорення в форматі Світового кафе. Не зайвим буде також досвід організації подібних заходів.

























Екскурсія Дніпропетровською обласною універсальною науковою бібліотекою залишила особливі враження.






Немає коментарів:

Дописати коментар