Настало спекотне літо. Майже
для усіх це час відпусток, але не для наших працівників. Найактивніші жертвують
своїм відпочинком заради знань та можливості стати сучасними бібліотекарями.
Програма «Бібліоміст» своїм
щільним графіком роботи робить літо ще жаркішим: тут вам і тренінги, і ярмарки,
і конкурси, а ми усюди беремо участь.
Розпочалися літні навчання
з одноденного тренінгу «Зв’язки з
мас-медіа та основи піару для публічних бібліотек», який відбувся 10 червня
2013 року на базі Харківської обласної
універсальної наукової бібліотеки. Провела тренінг програма «Бібліоміст» у
співпраці з громадською організацією «Центр медіареформ».
Щодо тренерів - це справжні
професіонали - Людмила Гуменюк, директор
Центру медіареформ (Київ), координатор та тренер навчальних проектів із
журналістських стандартів та урядової комунікації, магістр з політичної
комунікації та Михайлина Скорик, журналіст
з 13-річним досвідом, випусковий редактор телеканалу «Україна», тренер для
журналістів з питань професійних стандартів, дотримання професійної етики,
інформаційного законодавства та трудового права в сфері ЗМІ.
І це ще далеко не вся про них інформація…
І це ще далеко не вся про них інформація…
Враховуючи рівень тренерів
весь матеріал викладався в дуже простій формі, як для шостого класу, і це не
тому, що ми можемо щось не зрозуміти, а тому, що принцип - розповісти про
складне просто.
Сам тренінг був поділений
на три теми. До кожної входила практична вправа:
· ТЕМА №1 Побудова ефективних
відносин з журналістами: навіщо і як це почати робити.? Чого хочуть медіа? Що
співпраця з ними може дати бібліотеці, читачам, партнерам?
· ТЕМА №2 Секрети успішного
повідомлення для преси. Як написати прес-реліз, щоб журналісти його не
викинули, а надрукували. Як провести публічний захід за участю журналістів,
який здобуде висвітлення у ЗМІ.
·
ТЕМА №3 Web 2.0. Як просунути свою ідею та завоювати
довіру в Інтернеті.
На практичних вправах треба було визначити та описати цільові аудиторії бібліотеки, підготувати для них дієві меседжі, використати соціальні мережі для донесення цих меседжів до своїх аудиторій, організувати та провести публічні заходи (розробити привабливий формат події, написати прес-анонс, продумати стратегію розповсюдження інформації про подію тощо).
На практичних вправах треба було визначити та описати цільові аудиторії бібліотеки, підготувати для них дієві меседжі, використати соціальні мережі для донесення цих меседжів до своїх аудиторій, організувати та провести публічні заходи (розробити привабливий формат події, написати прес-анонс, продумати стратегію розповсюдження інформації про подію тощо).
Щоб вас почули журналісти, треба знати їхню кухню.
А що потрібно медіа?
1.
Основна страва (новина, яка цікавить людей)
2.
Спеції (цікаві інформаційні приводи)
-
Сенсація
-
Сміх
-
Сльози
-
Сум
-
Скандал
-
Серійність
Медіа цікаво все, що
нестандартно – тому треба розповідати їм про наші інновації, зміни, які ми переживаемо під час технічної революції.
Немає коментарів:
Дописати коментар